Starv on little girl

Fastat idag.
Eller ja, har ju tuggat tuggumi och ätit lite läkerol. Men inget mer.
Var duktig och sa nej till både glass och godis idag.
Var dessutom inne på två affärer och köpte inte en enda godisbit fast jag hade kunnat.
Stolt!

Dagens träning har bestått av en 20 minuters promenad i underbart solsken, 3 timmars städning på en toalett (urk, men bra då jag inte fick matsug alls utav det) och vandrande runt i city.
Ska ut på en promenad snart, men mobilen måste laddas klart innan jag kan gå.

Har varit fruktansvärt irriterad och arg hela dagen. Förmodligen för att jag inte har ätit nått, blir alltid så då.
Skällt och fräst, påväg från city vred jag upp musiken i bilen och fräste åt dom andra att hålla käften för jag inte orkade höra dom prata.
Omoget och respektlöst?
Antagligen.

En glad nyhet har jag dock, jag har fått hem mina XS jeans.
Älskar dom.
Fast hatar mina ben då dom ser fruktansvärt stora ut i byxorna.
Svarta byxor också, och svart ska göra så man ser smalare ut.
Jomen tjena.

Funderar på att ta foto på dom så ni får se hur dom ser ut, lär väl bli en bildbomb snart.
Eller kanske inte, får se.

Jaja, ska börja fixa för att ta en promenad.
Uppdaterar senare.
Kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0