Rör på dig fetto

Ursch.
Känner hur magen viker sig och verkligen sväller.
Stör mig på mina armar, dom ser liksom inte sådär vacker beniga ut som jag vill att dom ska göra.
Nu ska jag gå till"centrum" ifall jag får tag på en kompis.
Då blir de en promenad på åtminstånde en halv mil.
Får hoppas att ica inte lockar så mycket så jag går in och köper kalorier.
Är inte hungrig då jag har svalt ett av mina underbara piller.
Men är sugen på choklad.
Nått så fruktansvärt sugen på det.
Nu ska jag ringa ett samtal och hoppas på ett svar.

Sen blir det att packar ner dator, knäppa på musik, och sedan börja vandra.
Underbart.
Sjukt härligt väder också.

Nej, skriver senare.
Puss



Jag älskar denna bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0