Känslan att sluta existera

Varit en jävla skit dag.
Både mat och humör mässigt.

Dagens matintag:

- 4 mörka mackor till frukost, 3 utan pålägg med bara smör. Och en med smör, skinka, två ost bitar och två tomater. 2 glas juice.

- Lunch blev det tre knäckebröds mackor med smör och potatis.

- Middag blev det en typ pan pizza liknande grej, en mix med curry och någon sås med typ sallad i.

Och sen på kvällen blev de två smoothies med sammanlagt en banan, 2 dl jordgubbar och 5 dl vanilj yoghurt.

Kräktes efter middagen, men fick inte upp allt. Inte i närheten av allt.
Sjukt besviken på migsjälv och min svaghet.
Vägde 46,4 kilo imorse, och nu har jag inte ens vågat kliva på vågen.
Vill inte veta svaret, men jag måste.
Inte justnu bara...

Att misslyckas är jobbigt, speciellt när man enbart har sigsjälv att skylla.
Kvällen kommer vara fylld av ångest, pressande tankar och händer som klämmer över kroppen i ren frustration.
Självhat.


Tränade idag iallfall.

1100 kalorier på crosstrainern och 110 situps.
Får hoppas att de hjälpte lite iallfall.



Om en kille tycker om en, då är ärlighet viktigt. Då tycker jag att dom ska kunna svara ärligt på en fråga, en fråga som faktiskt kräver ett svar.
Kärlek gör ont, eller ja, att bara tycka om någon gör ont.
Speciellt när de inte går som man önskar.
Justnu kan allt dra åt helvete.
Justnu vill jag bara sluta existera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0