Fuck it

Sämst dag, sämst natt, sämst allt.
Idag är en sådan dag då allt suger.
Verkligen allt.
Människorna är värst.
Dom ger en falska förhoppningar, ljuger, sårar och fuckar up en totalt.
Fan säger jag bara.
Värst är folk som undviker, svarar inte på frågor och ignorerar.
Och jag syftar då på Rille.
Jag hade bestämt mig för att låta han ta inisiativet.
Men efter två dagars tysthet tänkte jag att jag kan ju skickat ett sms, för att visa att jag faktiskt bryr mig.
Skillnaden är väl att han inte verkar bry sig om mig.
Smset svarades med total tystnad.
En hård, kall och sårande tystnad.
Och ont gör det, nått så fruktansvärt. Speciellt att inte veta om jag har gjort nått fel eller inte.
Nu skiter jag i det bara.
Nu blir det en kort promenad för att åka hem.
Där blir det att vänta på att min syster kommer hem, och då blir det att gå ut och gå.
En lång, skön och förhoppningsvis icke tänkande promenad.
Att bara fly från alla jobbiga tankar och slappna av.
Njutning.

Kommer tyvärr inte uppdatera om min mat idag, då jag bara blir så fruktansvärt ledsen och opepp på att träna när jag skriver ut de.

Hoppas ni har de bra, uppdaterar senare vilketsom.
Kram

Kommentarer
Postat av: Nemi

Människor suger, så är det.

Du är fin iallafall, och det kommer bättre dagar. Massa styrkekramar<3

2011-03-14 @ 01:44:30
URL: http://ashtray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0