Urscha fy

Ursch på mig för min dåliga uppdatering, och ursch fyfan för mitt sjuka matintag idag.
Har ätit två ostmackor, vindruvor, två choklad kakor (inte dom enorma jävlarna) och lite pommes pinnar..
Gick till gymmet när de öppnade, förbrände 1608 kalorier.
Ville bränna över 2000 kalorier, men hade inte tid mer för att jag skulle hinna med att tvätta också, sög röv.

Helgen har varit rolig, förutom matmässigt om jag säger så.
Vart både bakis och fylle käk på fredag, lördag OCH söndag.
Två dagars fylla är inte nice.
Men jag hade kul.

Var på fest på lördagen hos en kompis som fyllde år. Kom dit nykter med min alkohol, hade tigths, en stor skjorta och midje bälte.
Mådde skit över att de hur smal alla andra var och stod still och drack min cider medans dom andra jag drog dit med dansade.
Men efter ett par cider och öl var det fart på mig. Dansade, sjöng och hade skit kul.
Jag och Veronika som jag dig med älskar raggar kulturen och slog på raggar musik som vi sjöng och dansade till.
Drog upp två killar som satt i ett hörn och var tysta, dansade och hade jävligt kul med dom. Haha dom tyckte de var skit kul att dom inte var dom enda raggarna på festen.
Ena av dom, vi kallar honom R, dansade jag hela tiden med. Vart helt paff när de kom fram att han tyckte jag var snygg.
Han tog hela tiden på min röv (ja, jag uppskattade faktiskt de då jag kände mig jävligt kul egemförelse med dom andra), smekte min midja, höll om mitt höftben och varje gång jag gick undan så följde han efter.
Vart skit glad att någon faktiskt tyckte jag såg bra ut.
Vid tre tiden på morgonen var vi tvungen att dra hem för Veronikas kille vart sur, har ingen aning om varför men de vart han!
Mådde såklart skit när jag vaknade i söndags, vart bakis mat, en jävla massa bakis mat och ett par huvudvärks tabletter.

Planer för imorgon är att träna under lunch, träna under middag, och träna större delen av kvällen.
Ska bränna MINST 2000 kalorier har jag bestämt mig för.
Ska dessutom bara äta champingjoner hela dagen, fick två små burkar av min syster. 15 kalorier på 100 gram så det blir bara 15 kalorier för mig imorgon om jag har turen och styrkan på min sida.

Förlåt för ett jävla skit inlägg kort sagt, men ska lägga upp lite bilder på mig sen förra veckan så de blir ett till inlägg.
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0