Uff

Inte alls nice dag.
Vaknade vid tio halv elva av att mamma ringde till min killes mobil och skrek att jag skulle ut och jobba.
Med en mensvärk som dödade och en grinig kille var det bara att ta bilen till ladugården och sätta igång.
Om jag säger såhär, de är inte kul att jaga hetsiga kött djur i 17 minusgrader.
Tjurarna sparkade, stångades och jävlades och ville inte bli flyttade.
Efter ca 3 timmars slitande och springande så var dom ÄNTLIGEN inne.
De värsta är att imorgon ska vi göra om det.
Menmen, träning är alltid träning.

Vägde mig när jag var hos min kille, 49,3 kilo kvällsvikt.
Inte alls nöjd.
Hade inte ätit nått då, dock druckigt ett glas saft tillsammans med min lillebror.
Jag hatar saft, inte ens gott.

Sen var jag tvungen att äta mat hos min kille, tog inte mycket och lämnade lite.
Åt så långsamt jag kunde. Tror jag drack 3 stora glad vatten under tiden, vart så mätt av vattnet så jag trodde magen skulle spricka.


Imorgon är det sista dagen innan skolan börjar.
Vill bara gråta när jag tänker på det. Vill verkligen inte tillbaka till normala måltider och skrikande människor.
Ska låsa in mig med cigg, vatten och internet.
Vill bara försvinna.


Nu ska jag försöka övertyga min syster att vi ska åka ner och köpa cigg till mig.

4 månader och 20 dagar tills jag fyller arton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0