trött men lycklig

Jag är glad av de ana vänner jag har.
Dom stöttar mig, och jag hoppas dom vet om att jag stöttar dom.
Sittar och planerar lite med Wait nu.
Förhoppningsvis träffar jag henne närmare april då jag fyller arton.
Vore så jävla kul att faktiskt träffa henne någon gång.
Har henne som vän på Fb, och hon är raaaarw snygg kan jag lova er!
Jag har tänkt lite på det, och är förvånad över hur många fina tjejer det är som faktiskt år ÄS.
Och nej, jag menar inte att jag ser bra ut och har ÄS.
Jag tycker fortfarande inte att jag har det.
Jag menar bara att alla mina ana vänner som jag har, ser faktiskt riktigt bra ut och har ÄS och det förvånar mig.

Skulle vara sjukt kul att faktiskt träffa henne :)
Blir att planera vidare, spara pengar och hoppas på det bästa :)
Just nu blir det att dricka lite mer öl och spela vidare.
Kram på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0