Svar på kommentar

Frågan:
Odette:
Vad är det för piller du tar? Och tycker du att de fungerar? Är dom lätta att få tag på? Skulle vara jättetacksam för svar :)
Svar:
Hejsan!
Mina piller heter phenylstack 7.
Jag använde dom i två eller 3 veckor tror jag att det var och ja, dom fungerar.
Den ger effekt från första början MEN den avtar ganska snabbt också så det är inget du kan använda hur länge som helst.
De kunde gå en hel dag utan att jag kände mig ett dugg hungrig, jag fick verkligen tvinga i mig ett par mandariner för att inte svimma av utmattning.
För kroppen känner ju ingen hunger, men bara för att den inte gör de betyder de inte att den blir utmattad och inte behöver ha mat.
Jag fick tag på mina via gymgrossisten, går lätt att beställa via Internet:)
Dock måste du vara arton för att kunna beställa.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Bones

Haha jo eller hur. Men jag blir ju som sagt lättirriterad vissa dagar, eller dom flesta dagarna, och det är då jag verkligen blir förbannad, och eftersom jag inte kan visa det för dom för att jag troligtvis kommer att få utskällning så håller jag det inne och till slut exploderar jag inombords och då får det bli såna här inlägg haha..

2011-01-10 @ 15:20:36
URL: http://bones.webblogg.se/
Postat av: Odette

Tack för ditt svar! <3

2011-01-11 @ 01:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0