Spya, jobbiga lukter och tips

Var tvungen att gå och trycka ner en tandborsta i halsen inatt.
Hade druckigt så jag ville kräkas, men inte tillräckligt för att kunna.
Skönt att gå upp allt, dock luktar och smakar det inte så nice att spy upp rökt fisk.
Men skönt att jag gick upp det.

De jag har ätit idag är inte mycket, men jävligt onödigt.
Min värsta fiende är lukter. Faller så lätt för hets om jag känner lukten av nått gott.
Och idag var det grillchips.
Åt inte så mycket, men tillräckligt för att de ska vara för mycket.
Och nu, nu sitter jag med en liten skål ostkrokar, just för att jag kände lukten av dom.
Dock har jag inte ätit nått av det än, så jag funderar på att ge de till min lillebror och gå ut och röka istället.
Mycket bättre.

Ett tips för dom som har samma lukt problem som mig, ta alltid med dig en partym flaska eller något annat med en stark lukt.
När du känner att du börja få hets känslor av en viss lukt, spruta då lite av tex parfymen på handleden och så luktar du på det.
De minskar suget att hetsa, super bra.
Dock är jag en tjej som inte har med mig parfym allt för ofta, men de få gånger jag har prövat de så funderar det faktiskt! :) Får fixa så jag har med det oftare.

Nej, nu blir det en röka innan jag äter mer. Sen blir det att väga mig ikväll, jätte jävla nervös inför det.
Menmen.

Kram


Kommentarer
Postat av: Lith

Lycka till med vägningen! <3

2011-01-09 @ 18:59:07
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0