Make me thin


Senaste bilden på min mage, jag kämpar fortfarande.



Ett foto på min arm, var väldigt populärt att ta foton på de på Bdb så de gjorde jag också.




Mitt fina ana armband som jag gjorde för att påminna mig om vad jag kämpar för.
De röda står för smalheten jag söker,
de vita står för renheten jag ska nå genom min träning,
och de lila står för att kräkas. Jag valde att ha den som en liten del i mitt armband, för att påminna mig om att kräkas är en sista utväg, en nödlösning och inget mer.

Jag har inte mer nya bilder, och minns tyvärr inte hur mycket jag vägde där.
Justnu har jag sorgligt nog gått upp till 47,9 kilo efter helgen frossa, men det blir att kämpa och vara stenhård nu under veckan. Får inte ge upp nu.
Verkligen inte nu, folk tycker inte om feta människor...

Kommentarer
Postat av: lifeiswhatyoumakeit.

Hur lång är du?

2011-02-21 @ 09:10:47
URL: http://benniys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0