Make me skinny

Har inte ätit nått sen kakorna idag.
Sist jag vägde mig så vägde jag 48,2 så har gått ner 0,1 kilo iallfall.
Bättre än inget.
Träningen idag har blivit att utfodra kor och gå en massa, får hoppas att min syster inte är lat så vi kan gå ut på en promenad.

Kom till min syster för typ en halvtimme sedan, trodde dom var själva men nej, dom har en as jobbig kille på besök här.
Kan dra en backround story om varför jag inte tycker om honom.
Denna kille var bästa kompis med min pojkvän och dom umgicks varje dag i flera år och stod varann väldigt nära.
Eftersom jag, min pojkvän och hans kompis (vi kallar han S) åkte samma buss. Så vart de att vi pratade och träffades nästan varje dag och vi smsade väldigt mycket.
Efter ett tag började S smsa mig extremt mycket och var även bekymrad över hur han och min kille hade glidit isär varandra efter jag och min kille vart tillsammans.
Dvs han anklagade mig att jag tog han i från honom.
S började smsa mer och mer och ville träffas oftare, fast enbart mig.
Vart att vi gick ut och gick på promenader och pratade en massa.
Såklart påverkade det min kille eftersom jag och S umgicks så mycket och att S smsade extremt mycket.
Sen kom bomben, S skrev att han älskade mig, jag svarade att jag inte kände samma sak och att de var jobbigt att han kände så.
Min kille tog det hårt, och det förstår jag, jag skulle blir skit ledsen, arg och besviken ifall min bästa tjej kompis skulle säga till min kille att hon älskade honom.
Sedan dess har varken jag eller min kille umgåtts med S.

Därför tycker jag att de är extremt jobbigt att träffa S, dessutom tycker han fortfarande om mig väldigt mycket, vilket gör det jobbigare.
Tur nog så sticker han snart.

Jaja, nu ska jag tjata på min syster.
Skriver ut min kvälls vikt senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0