Kvällsvikt

48,1 kilo stod vågen på.
Får hoppas att en del utav det var vatten vikt så jag ser 47,? siffran imorgon!
MÅSTE verkligen på morgon promenad imorgon.
De svåra för mig är att faktiskt börja gå, men när jag väl är igång så känns det som att jag kan gå hur långt som helst.
Dock hatar jag att gå tillbaka, för de är exakt samma väg som jag kom ifrån.
Så längtar tills jag flyttar till skolan, för dom har en jätte fin väg att gå runt, så slipper gå samma väg tillbaka.
Fast jag är jätte nervös för vad alla andra kommer säga när jag flyttar dig.
Ångest över det så hela kroppen gör ont.
Som att någon står på min bröstkorg och vill kväva mig..
Ursch..

Har spenderat kvällen till att kolla på dokumentärer och serier om ätstörningar.
Jätte intressant faktiskt.
Lägga nog ut en del här imorgon!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Nemi

Taaack vad fin du e =) Ja jag hoppas verkligen det! Och att du får 47!<3

2011-01-13 @ 22:50:16
URL: http://ashtray.blogg.se/
Postat av: Odette

Jaa lägg ut dokumentärer och serier! Känns som om jag sett alla men det tror jag nog inte..Hoppas du har några nya spännande :)

2011-01-13 @ 23:40:53
Postat av: Yasmine

Har också svårt att väl börja träna/gå. Men sen när man är igång kan man knappt sluta :).



Lägg gärna ut dom där dokumentärerna/serierna :)!



Har piffat upp min blogg lite nu, lite finare i alla fall :)!



Kram. Och hoppas du får stå på 47 nånting imorgon

2011-01-14 @ 01:00:41
URL: http://aldriggeupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0