Irriterad

Irriterad som satan justnu.
De måste vara något fel på vågen, måste!
Helt jävla omöjligt att jag kunde väga så.
Jag vägde 48,5 kilo utan kläder.
Så jävla lite kan jag inte väga nu, som kvällsvikt dessutom!
Sitter ju förfan och känner hur magen viker sig och äcklas.
Men min vikt säger att de går bra justnu.
Inte de att jag har blivit smal och fin, för jag har fortfarande en lång bit kvar.
Utan de att de bara inte går.
Så jävla mycket jag har slängt i mig de senaste dagarna.
Jävla våg jävel.

Imorgon ska jag iallfall väga mig på morgonen och se vad vågen visar då.
Förhoppningsvis rätt, vill ju inte skriva ut felande nummer.

Förutom att väga mig imorgon så ska jag även försöka komma igång med diet pillerna igen.
Nivet dom som jag höll på med för någon vecka sedan?
Slutade använda dom när min hals vart dum i huvudet för jag kunde inte svälja dom, och sen dess har det bara inte blivit av att börja använda dom igen.
Men imorgon ska jag försöka.
Tycker ni att de är fusk att jag använder dom?
De tycker jag iallfall, eftersom många av mina ana vänner kämpar stenhårt och påriktigt, inte med någon slags hjälp metod.
Därför känner jag mig som en svag fuskare.

Ska försöka övertyga min mamma att skaffa en cross trainer. Vill verkligen ha en sådan.
Bor ju för långt bort för att kunna träna på gym, så därför är hemma träning det enda alternativet.
Får hoppas på det!

Sen blir det (om allt går som planerat) en resa i slutet på april med destination göteborg för att träffa en av mina fina ana vänner wait. Kommer bli skitroligt!
Blir att börja spara redan nu!

Nej, nu ska jag sluta skriva helt ointressanta saker.

Kram

Kommentarer
Postat av: odette

Vad är det för piller du tar? Och tycker du att de fungerar? Är dom lätta att få tag på? Skulle vara jättetacksam för svar :)

2011-01-10 @ 11:41:08
Postat av: skinniebitch @ bdb

Jag tycker det är fusk att ta piller, men mest av allt tycker jag att det är onödigt. nu vet jag inte vilka piller det är du tar, men vissa kan man bli beroende av och det leder aldrig till något bra. så jag försöker i alla fall köra utan piller. det går lika bra och man kan säga efteråt att man gjorde hela jobbet själv ;)

2011-01-10 @ 11:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0