Im back

Eller vad man nu säger om det hela.
Har varit lite av ett helvete den senaste tiden, därför jag inte har bloggat, men nu har det ordnat upp sig.

En lite uppdate:

- Flyttat till skolan, vilket är sjukt skönt. Jag bestämde när jag vill äta och vad jag vill äta, utan att folk bryr sig så mycket.

- Gymmar varje dag på skolans gym. Skolan har ju ett underbart gym med en crosstrainer som jag tränar på dagligen. Funderar dock på att skaffa en egen så man kan gymma för sigsjälv utan att riskera snea blickar.

- Hittat en ny diet dricka!
Har faktiskt hittat en dricka som jag funderar på att prova i kombination med mina diet piller.
Denna dryck innehåller ca 10 kalorier per dricka och sägs bränna upp till 100 kalorier per portion. De tror jag dock är bullshit, men man får extra energi vilket jag inte tackar nej till.

- Folk har faktiskt börjar tycka att jag är smal!
Kom till skolan i söndags, och då kommenterade folk att jag hade börjat bli smal! Tjoho påväg mot rätt riktning.

-Ska faktiskt in nu i helgen och köpa min alldeles egna cross trainer nu !
Yez, pratade nyss med min mor i telefonen och hon tyckte de lät som en jätte bra ide :)


Finns nog inte ritkigt nått mer att uppdatera om justnu tror jag. Jag ska upp och skotta oh härja lite hos mig nu, men återkommer senare.

Kramar

Kommentarer
Postat av: MaliN

Om du bor i närheten av Luleå så kan du köpa min crosstrainer :)

Alltså den där drycken, på vilket sätt skulle den kunna bränna 100 kcal? Hur funkar det? Verkar bull som du säger.

Kram, roligt att du är tillbaka! :) <3

2011-01-28 @ 15:07:13
URL: http://enganskabra.blogg.se/
Postat av: Jennie

SKÖNT MED LITE POSITIVITET! :D

GO GIRL!!



hoppas på de bästa för dej!

2011-01-28 @ 22:09:29
URL: http://tankaritrassel.blogg.se/
Postat av: Jennie

BTW!!

när ska du ladda upp lite nya bilder :)))

2011-01-28 @ 22:10:23
URL: http://tankaritrassel.blogg.se/
Postat av: Odette

Hej! Kul att du är tillbaka =) Blev väldigt nyfiken på vad det är för dricka du menar? Haha. Ha det bäst! Kram

2011-01-29 @ 15:05:43
URL: http://ensmaltjockis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0