Hej

Förlåt, men har inte alls haft lust att blogga, har skämt så otroligt över mina matintag de senaste dagarna.
Idag tex har jag garanterat ätit över tusen kalorier.
En mörk fiberbacka med smör och TVÅ ostjävla skivor.
Sen har det blivit två kokos bollar med choklad dopp och ett par tuggumin.
Sen har jag ätit ca 200 gram med findus potatisklyftor med gillade grönsaker, 160 kalorier ungefär.
Sen åt jag även findus rotfrukt 200 gram, 60 kalorier.

Fetaäckligafjolla.

Igår kväll kunde jag inte sova, så jag gick ut för att röka.
Började gå (som vanligt för att hålla igång förbränningen) slog igång skinny med edith backlund, och just då insåg jag att vill jag verkligen dethär, så måste jag fan kämpa för det.
Jag måste bli värd min viktminskning.
Inga mer hets attacker, och inget mer slarv med träningen.
Jag ska röra mig så fort jag får chansen, inget mer stå till medans jag röker.
Inga mer tankar som säger "äsch, inte just nu, kan ta det senare".
Nu blir det att träna !
NU ELLER ALDRIG !

Blir att blogga dagligen nu, trots motgångar.
Skäms att skriva upp det, men trots att jag svor på att jag aldrig skulle göra det, så gick jag upp till 50 kilo igen.
De eller 49,9 kilo.
Men det är fortfarande ingen ursäkt.
Men nu har jag gått ner igen, och ner ska jag fortsätta gå.
Skriver mer senare.
Justnu ska jag kolla på film med min syster.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0