Funderingar

Less som satan justnu.
Åt som en jävla gris efter kvällsvikten.
Eller ja, åt snarare som det lilla fettot jag är.
3 jävla choklad kakor med mms i.
Smart jävla drag.
Så min morgonvikt låg bara på 48,3 kilo imorse.
OM JAG BARA HADE GETT FAN I KAKORNA!

Mitt intre disskuterade om domdär jävla kakorna innan jag tryckte i mig dom.
Ena skrek ja och den andra skrek nej med ångest.
Varnade mig om hur jävla fet jag kommer bli.
Och visst fan hade hon rätt.
Suck.

Skitsamma. Ska se ifall ja kan åka till min syster snart iallfall. Då blir det lång promenad och en massa prat.
Får försöka komma ihåg att ta mina piller också.
Nej, nu har jag inte tid med detta.
kram på er


Kommentarer
Postat av: e.

sv: haha! har exakt samma problem. hemma är enda stället jag hetsar på, men samtidigt är hemma enda stället jag kan träna på eftersom min trappmaskin är där.

så himla surt. om det inte vore för att jag var tvungen att vara hemma och trampa varje dag skulle jag nog flytta in i smyg hos någon haha.

2011-01-10 @ 12:16:03
URL: http://whatifiwasthin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0