Fuck

Åt så "lite" igår att min ämnesomsättning gick åt helvete, så min kvällsvikt visade 48,1 eller 48,2 och min morgonvikt visade 48,1 kilo.
Fruktansvärt jävla irriterande.
Så idag ska jag börja med en promenad, och sedan äta min frukost, och sedan gå på promenad igen.
Ska kolla hur länge jag måste gå för att förbränna 150 kalorier, eftersom de är ungefär de en portion havregrynsgröt innehåller.
Anledningen till varför jag går ut och går innan jag äter frukost, är för att man förbränner som bäst innan man äter den.

Vad less jag vart nu.
Min syster tog hem sin hund igår kväll, vilket jag tyckte var konstigt eftersom hon har den hemma hos mamma och pappa hunder vardagarna för att hon går i skolan och hunden kan inte vara själv hemma.
Så jag frågade henne varför hon tog hem honom, "jomen du ska vara hundvakt imorgon, hade jag tänkt.."
Eh, jaha? Oftast frågar man ju först om det.
Så nu var jag tvungen att kliva upp halv sex imorse för att åka till min syster klockan 6.
Så nu sitter jag har, snart utan cigg, less på min vikt och irriterad på min syster.
Åh, denna dag kan ju bara bli bättre.
Fattas bara att jag hetsäter grovt idag också...

Jaja, nu ska jag ringa min käre mor och höra med henne ifall hon kan köpa en gurka, en cola ligth och ett pack cigg så jag överlever dagen.

Sen ska jag försöka skaffa mod och säga till tjejen jag bor ihop med att jag inte kommer till skolan idag...denna dag börjar ju bra..

Planen idag ser ut såhär:
promenad
frukost - havregrynsgröt, 150 kalorier
promenad
Middag - Gurka, ingen aning
-promenad
Lunch - Varma koppen, 65 kalorier
Promenad
- knäckebröd, 40 kalorier per skiva
Promenad

De mesta av promenaderna blir bara korta.
Men ska försöka röra på mig så mycket som möjligt iallfall.

Promenaden på 90 minuter igår förbrände jag ca 343 kalorier.
Så jag behöver gå ca 90 minuter idag för att förbränna 250 kalorier och plus lite mer.
Sweet.


Jaja, nu blir det första promenaden.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0