Förlåt

Uppdaterar skit dåligt nu.
Men känner att jag hade en liten ursäkt för gårdagen.
Mådde verkligen skit dåligt då.
Vaknade på morgonen, svettades som en gris, var yr och mådde skit illa.
Vågade inte resa mig upp för jag var rädd för att svimma.
Men vart så kissnödig så jag drack lite cola som gav mig energi nog att kunna gå in.
Låt helt utslagen på soffan hela dagen.
Skakis och vart yr så fort jag reste mig upp.
Min gulliga svärmor gjorde lite omelette åt mig (ångest över kalorierna men behövde verkligen få i mig mat) och lite te.
Hade ångest över all mat jag fick i mig under dagen, men jag kände att jag verkligen behövde det.

Idag har åt jag en mandarin imorse, sen mot 16 tiden gjorde min svärmor iordning lite köttbullar och makaroner och jag kunde som vanligt inte säga nej.
Gick ut och kräktes efteråt. Fick grov ångest då jag vet att jag inte fick upp all mat.
Kände hur den rörde sig och växte i magen på mig, ursch.

Har inte varit ut och gått nått heller, och nu är det så mörkt ute så jag vågar inte gå ut.
Jobbigt att vara mörkrädd och bo på landet där det inte finns några gatulampor.
Ironisk nog är jag nog inte så himla rädd för självaste mörkret, uta för vad som kan gömma sig i det.
Typ mördare och sånt.
Är rädd för att bli mördad, och ingen kommer att veta om det.
Att ingen kommer sakna mig liksom...
Har redan vägt mig idag, men ska väga mig en gång till innan jag lägger mig och sover.
Skriver kvälls vikten här, har ni tur så får ni kanske en ny bild på mig imorgon.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0