Fiesta

Idag blir det att festa, eller ja, ikväll.

Gav mig tillåtelse att äta lite, de vart en omelette med 4 ägg, mjölk, cayennpeppar, svartpeppar och 4 ost skivor.
Jag har en svaghet för omelette och ost, de blir alltid att jag lägger på det. idiotiskt nog.
Var tvungen att äta för att jag ska festa, annars går det rent åt helvete. Jag får alltid stört ont i magen och snear alltid ifall jag inte har ätit nått, får hoppas att jag inte beställer fylle käk iallfall!

Längtar fortfarande nått så sjukt tills på måndag! De blir inte att fara in och köpa min crosstrainer fören imorgon eller söndag, min kille var lat och pallade inte att göra de idag.
LÄNGTAR!

Nej, nu har jag inte tid att blogga. Tyvärr. Nu blir det fylla!

Kramen

Kommentarer
Postat av: MaliN

Här hittade jag en massa reverse thinspo,, scrolla ner lite bara :)

http://www.funzu.com/index.php/crazy-pics/future-of-man-kind-24092010.html?utm_source=wahoha.com&utm_medium=referral&utm_campaign=wahoha

2011-01-29 @ 04:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0