Fail

Misslyckades brutalt med kakorna.
Åt två choklad, och två kokos.
Kräktes sedan.

Får fan inte hålla på sådär, så satans jävla onödigt.
Fick nyss reda på att jag ska ill tandläkaren om 2 veckor också.
Får hålla mig stenhårt från att kräkas.
Enbart "nöd" kräkas när jag måste äta nått.


Duschade nyss, har dessutom varit ute med hunden en gång också.
Kan inte gå ut nått fören mitt hår har torkat mer, för annars fryser mitt hår och jag är livrädd för att håret ska gå av eller nått. Haha jätte töntigt...

Nu måste jag sluta skriva, ska fixa mig lite och förhoppningsvis blir det att jag och min älskling åker till min syster och kollar på film ikväll :)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0