Dear friend

Var nyss på promenad i 50 minuter, förbrände 191 kalorier på det.
Mycket bra.
Har inte ätit nått än, vilket gör att min ämnesomsättning fortfarande ligger i botten.
Ska dock försöka äta lite havregrynsgröt snart, gör jag de så ligger jag fortfarande minus 41 kaloreier hittils, wiho.
Har en burn ståendes i rummet bredvid, och är i grovt behov av att vakna till lite i skallen.
Dock ligger en sådan på 285 kalorier.
Så ska jag äta havregryns gröten, och dricka den så ligger jag på 244 kalorier och de är inte värt det.
Och att ta en dryck med 285 kalorier och bara bli lite mätt, istället för att ta mat på 150 kalorier som gör att jag blir mätt länge, ja de är ju bara dumt.
Så ska fixa havregrynsgröt snart!

Nu blir det lite magnus betner och blogg läsning!
Kram

Kommentarer
Postat av: Blondie

sv: hej hej =) jo, jag är au pair i frankrike. riktigt kul! =D

2011-01-11 @ 13:53:39
URL: http://withoutcalories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0