Dålig dag

Vaknade ganska sent, runt halv ett.
Trängdes på en obekväm soffa under ett täcke med min älskling som inte var allt för nykter.
Ingen aning om vad jag ska göra idag.
Har drive så mycket så man knappt kommer utanför dörren, kan inte röka under fläkten då både min kille, och min systers kille är här.
Dom blir skit irriterade när man röker inne..

Funderar på att gå ut och gå en sväng när jag ska röka nu, för varje chans att röra sig är dyrbar !
Och idag måste jag verkligen röra mig.
Har ätit 4 knäckebröds mackor med makrill.
Knäckebrödet är 30 kalorier st.
Så enbart knäckebrödet är 120 kalorier.
Sinnes sjukt mycket.

Tankade ner en film igår, FEED heter den.
Går ut på att folk matar andra så dom blir skit feta.
Har inte fattat allt förmycket av handlingen, men den är verkligen vidrig filmen.
Feta brudar och verkligen dränks i mat och ursch.
Dör litegrann bara av att tänka på det.

Jaja, inlägget får inte bli allt för långt och meningslöst.
Kram



Typ såhär, fast sjuhundraåtti gånger värre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch inte röka :( du mår bättre om du slutar röka och går ner i vikt :)

2011-01-07 @ 10:55:01
URL: http://crystalcast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0