Dagen

Har varit ute på en kort promenad med min syster och hennes mysiga hund.
Ska nog ut på en lite längre promenad senare, så hunden får röra lite på dig, och jag för de behöver jag verkligen.
Sov hos min syster och hennes kille inatt med min pojkvän.
Blev en misslyckad kväll med godis och jävelskap.
Värst var det under kvällen när man vaknade och var törstig, och de enda som fanns att dricka var portello.
Ikväll ska de inte bli misslyckat iallfall.
Har inte ätit nått hittils och planerar inte på att göra de heller.
Eller jo, justja fan.
Syster och jag ska laga mat tills ikväll, för vi ska ha mys middag med hennes kille och min.
Jobbigt.
De är planerat att vi ska dricka alkohol också, fast jag tror inte att jag ska göra det.
Innehåller så sjukt mycket kalorier i bara en enda öl !
Men det är sjukt gott.

När jag drack under nyår så spydde jag utan problem.
Alla hade lagt sig för att sova, så det vara bara att gå ut i garaget, trycka ner en gaffel i halsen och sedan kräkas.
Men de kommer jag inte kunna göra idag.
Inte diskret iallfall.

Jaja, nog snackat.
Ska se på film med min syster nu, sen blir det promenad igen :)
Skriver mer sen, kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0