cider och glada miner

Sitter justnu och dricker lite cider och ska se på film.
Imorgon blir det mer jobb, med mer jagande efter kor och springande från dom som vill stångas.
Underbart.
Träning blir det iallfall, de kan jag garantera.
Lite ironiskt egentligen.
Jag älskar att arbeta med kor, tycker det är skitroligt att utfodra dom, att sätta upp staket och köra trakor.
Dock blir jag verkligen skit rädd av att stå i hagen, men 40 st 500 kilos kor som springer runt och hoppar.
Dom behöver inte bli arg för att kunna döda dig, de räcker med att dom blir lite lekfull så kan du bli dödad.
Som i somras då jag skulle visa korna vägen till den nya hagen, då vart tjuren lite irriterad på mig för att jag inte ville ge han nått kraft foder.
De räckte med en liten knuff från honom så flög jag 2 meter.
Där kan vi snacka livrädd tjej.

Imorgon blir det iallfall ingen mat, ska träna röven av mig och hålla mig från maten.
Sen blir det även vägning och förmodligen en massa ångest.
Antagligen.
Känns som att jag har gått upp svinmycket bara idag.
Har tappat tidsuppfattning helt dessutom.
Smått förvirrad tjej.

Nu ska jag fortsätta umgås med dom andra.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0