Bakis

Urk.
Hatar dagen efter måendet,
dagen efter tankerna,
dagen efter ångesten.

Pratade, skrattade, rökte och dansade. Var faktiskt en grymt rolig kväll.
Fylle käkade dock på donken, de var inte bra.
Tre eller fyra cheesburgare, lite strips och smakade cola utav min syster.
Kvällen vart helt cp tråkig när Veronika stack. Fanns inget att göra då. Så då stack vi hem, fulla och dryga.
Kräktes upp min chees, kräktes för att jag ville, inte för att jag var tvungen. Kräktes så mycket att jag trodde jag skulle kvävas. Jävla kalorisnusk.

Nu ska jag bara genomlida en fetto dag till, sen blir det att återvända till dom dagliga rutinerna med träning, undvika mat och siffror som visar neråt.

Käkat en hel jävla påse med  bubbliz nyss, vet inte varför, hatar lösgodis.
Nu ska jag ringa mamma och be henne hämta mig.
Skrik, skäll och gnäll är de tre ord om bäst förklarar min och min moders samtal.

Nu ska jag skaka sockerdrickan ur foten,
kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0