Alkohol

Har druckigt en öl nu, blir säkert men men förhoppningsvis ingen mer matintag.
Och blir det mat så blir det mina älskade rotfrukter!
Mega gott faktiskt, helt ärligt :)

Blir att mysa med lite människor, bland annat min älskling, dricka öl, skratta och umgås.
Kommer bli jätte trevligt tror jag.
Ledsen för en dålig uppdatering idag, men har ständigt haft ögonen stirrandes över min axel. Min käre mor är otroligt nyfiken av sig och så fort jag viker upp laptop skärmen så är hon där ock glor.
Hur mycket jag än vrålar på henne så är hon tillbaka efter bara ett par minuter.

Har dock låst in min på toaletten nu för att skriva detta inlägg.

Imorgon planerar jag på att äta en halv eller hel påse med rotfrukter och salt, och kanske nått knäckebröd.
Bara jag håller mig under 500 kalorier.


Edit till de andra inlägget btw, jag menade 48,3 kg och inte 48,9 kilo.
Ledsen för miss typing.

Nu börjar dom banka och skrika utanför.
Sista inlägget för ikväll.
Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0