Utsliten, slagen och död

Helt slut i kroppen.
Ångest över dagens matintag.
På morgonen följde jag med en kompis till frukosten, där vart det vitt bröd med smör, tre gurkskivor, två ostbitar och två tomatskivor på det. Me det drack jag en kopp juice och ett glas citronvatten.
Ångest.
Lunchen så vågade jag inte säga att jag skulle på gymmet istället, så jag följde svagt nog med till matsalen. Där vart det en klick med potatismos, en hel varmkorv, ketchup, senap och ett glas mjölk.
Ångest. 
Varit svag hela dagen när det gäller maten.
Gick dock och tränade 40 minuter i gymmet efter lunchen, sen yttligare en timme under middagen (skippade att äta då).
Så sammanlagt har jag bränt 1408 kalorier idag, vill dock nå upp till 2000 kalorier men de kom in folk i gymmet så jag flydde. Hatar att gymma när andra är där.

Jag har märkt att min kondition och min benstyrka har ökat nått så sjukt sen jag började träna.
Från början klarade jag knappt av 40 minuter intervall träning på crosstrainern och trampade på med hastigheten 18 - 23 ungefär.
Nu klarar jag 40 minuter intervall jätte bra och kan pressa på mer, kör dessutom konstant hastighet mellan 28 - 32 då dessutom.
Dock mår jag illa av tanken att jag kanske bygger mer muskler än att gå ner i vikt...

För övrigt så har jag en fråga till er läsare, vet ni några bra övningar som göra magen plattare?
Jag har en fruktansvärt äcklig kulmage som jag vill ha bort och undrar ifall ni kan tipsa med lite övningar.
Vore mega gulligt av er :)

Jag har för övrigt formaterat om min dator och glömde idiotiskt nog spara alla länkar till en massa bloggar, så kan ni kanske skriva en komentar med lite ana bloggar och kanske även era egna? Skulle vara kul att ha lite kvälls läsning.


Nej, nu ska jag se ifall de är tomt i gymmet så jag kan träna vidare.
Kramen


Kommentarer
Postat av: Alis

Sök på "8 Minute Abs" på youtube, den är jättebra tycker jag. Jag får små abs på bara en vecka av den. Iochförsig har jag rätt bra muskelminne men rekommenderar den varmt iallafall :)

2011-02-02 @ 21:29:53
URL: http://skinnyfashion.blogg.se/
Postat av: Småbiitar

gör mycket situps, det brukar hjäkpa jätte mycket för magen :) o fortsätt kämpa du är jätte duktig ! /Småbiitar - ana/mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0