Undvika

Håller på att undvika lunchen nu, en kvart kvar bara.
Ännu en gång blev de en patetisk och dålig lögn, "jag ska bara fixa in ny musik kommer sen".
Fast jag ljög inte om musiken, bara att jag skulle komma dit sen igen.
Vi ska på föreläsning med ladshövdingen sen, fast jag ska gå på gymmet istället.
Får hoppas att dom inte har idrott bara, annars blir det långpromenad med ny musik i ipoden.
Superskönt.
Underbart väder ute dessutom, solen lyser och de är någolunda varmt iallfall.

Ska försöka fasta idag, ska bara undvika fikat och middagen också, men de går nog bra.
Blir gymmet istället. Älskar verkligen skolans gymm. Där finns "min" underbara cross trainer som jag kan trampa på.

Ursch.
Fick ångest när jag ställde mig på vågen idag.
47,6 kilo väger jag.
Har gått upp över ett och halvt kilo på lite mer än en vecka.
Fast jag ska vara glad ändå.
Egentligen.
Men de är svårt att le när siffrorna på vågen visar plus.
Jobbigast är väl att jag inte har ätit nått, och den visar så pass mycket.
Ångest.
Fast jag förtjänar de, efter all denna jävla hets under veckan. Mat hela jävla tiden.
Förstår inte vad jag har tänkt med.
Antagligen inte med nått alls.
Idioti.
Nu blir det att hård träna hela veckan, funderar på att fasta imorgo också ifall de går bra idag.
Har ju mina underbara phenylstack 7 som jag ska äta så jag slipper hungerkänslorna, får dessutom energi av dom.
Underbart. Skulle vara så fruktansvärt skönt att bara gå minus på kaloriförbrukningen idag.
Snälla låt mig klara denna idag.

Är sjukt besviken på en klasskamrat till mig.
Hon skulle stanna en helg och frågade ifall hon kunde få låna mitt rum, snäll som jag är gav jag henne nycklarna och lät henne låna rummet.
Idag såg jag att hon har tagit från min dietpiller burk, mina svindyra 300 kronors underbara nördvändiga jävla piller.
Förstår inte vad hon tänker med. Jag har varit snäll nog och lånat ut mitt ru, och de jag får tillbaka är att hon snor från mig. Inte ens ett tack har jag fått.
Men självklart är jag för svag för att kunna konfrontera henne. Svaga fega feta jävla fitta.
Fan.

Men ska faktiskt försöka vara lite modig idag, och säga nej till att äta även fast dom frågar varför. Jag ska inte falla och följa med in denna gång, de får jag inte.
De kan jag inte om jag ska klara av att gå ner i vikt.
Denna gång måste jag verkligen kämpa.

Nio minuter kvar tills matsalen stänger.
Sen ska jag byta byxor och gå och fråga om gymmet.
Hinner tyvärr inte skriva mer,
men uppdaterar senare om hur det går.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0