Pretty pretty please

Så, nu är jag äntligen klar med dagens träning.

Så hittils är det:

- Kalori in: 0
- Kalori ut: 1000 plus 100 situps

Känns skönt att bara ha gått minus idag.
Kroppen skakar av utmattning, och jag är helt seg i tänkandet. Men jag njuter.
Det blir en tidig kväll iallfall.

Imorgon ska jag försöka göra om det hela, fasta och sen träna samma igen.
Blir att fuska med piller, men jag kommer dit jag vill iallfall.
Känner mig så ren och tom när jag har fastat, inte smal, men ren iallfall.

Hela dagen har varit kaos.
Fått mitt hjärta sönderslitet, stampat och spottat på.
Förvirrningen och frustrationen stiger, vilket slutar i att jag bara är arg.
Arg som satan.
Men de gav effekt på gymmet iallfall, så de är väl nått posetivt i de hela antar jag.

Orkar inte ens tänka på det, och de skulle bli så osammanhängande ifall jag skulle skriva ut allt.
Får se hur jag gör.

Nu ska jag på toa, sen väga mig. Skriver ut min kvällsvikt senare.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0