Perfect

De vart en promenad för att gymmet var låst, men klagar inte då de är underbart väder ute.
Ska nog klunka i mig lite vatten och sen ta en promenad igen, skönt.
Om ca 20 minuter får jag ta ett till piller, underbart.
Längtar som satan efter att få gå till gymmet, så otroligt skönt att stå där i sin egna lilla värld, lyssna på musik och bara trampa på.
Jag vill ha gått ner åtminstånde ett kilo innan fredagen, jag vet själv att de kommer bli svårt, men jag måste verkligen försöka.
Hatar att magen putar ut och benen sväller ut över buss sätet.
Kämpa nu.
Till helgen har jag planerat att dra en två dagars fylla iallfall, fast sen måste jag ta de lugnt med drickandet. Så många onödiga kalorier i alkohol. Men de är skönt, fruktansvärt.
Sitter och lyssnar på musik just nu och väntar på att tiden ska gå.
En kvart kvar innan jag ska ta mitt piller, ta ipoden och sen dra ut på en promenad.
Hungern verkligen river i min kropp, men nej den ska inte få något.
Ett tips för den delen, vet inte om de funkar för alla men för min funkar de utmärkt.
Om du har haft en hets period, börja ALLTID med att fasta när du väl ska börja igen. De är svårt, gör ont och är jobbigt. Men de är värt de.
För magensäcken "sväller" under hetsperioden och gör att du måste äta mer för att bli mätt. Men om du kör fasta en hel dag, så "krymper" den och gör så att du blir mätt på jätte små portioner. Jätte bra, det hindrar dig från att överäta.
Men självklart så gäller det självdiceplin/kontroll även här, för de är lätt att ramla ner i hetsätandet igen.
Ät gärna jätte små mål typ fem gånger om dagen istället.
För då lurar du magen att du äter hela tiden, vilket gör att du känner dig mättare!
Kalorisnål mat måste de självklart vara, men de tycker jag inte att jag ens ska behöva påpeka.

Uppdaterar senare om hur det går,
puss


Kommentarer
Postat av: Agnes

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 16:42:44
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0