Misstag och ångest

Kvällen har varit känslig, rolig men otroligt laddad.
Åkte bil med mitt x, hans bästa kompis andre, och min kompis veronika och hennes kille lars.
Drack cider, grogg och snackade skit.
Varit otroligt jobbigt då jag har fått sms av mitt x där han har skrivit att han saknar och älskar mig.
Vågade inte svara.
Men jobbigast vart det när veronika och lars klev av hemma hos sig och jag satte mig i mitten av bilen,
han lade armen om mig, höll om mig, kramade mig och sa att han saknade mig.
Jag var feg.
Satt och vågade inte röra mig.
Men när han försökte kyssa mig så drog jag mig undan.
Låtsades sova och hoppades på att vi snart skulle vara hemma.
Jag hatar migsjälv och min fruktansvärda svaghet.

Justnu sitter jag och hoppas på de omöjligt.
Hoppas på att få ett sms av Rille.
Vill att han ska höra av sig.
Vill att han ska tycka om mig.
Tycka jag är fin och smal.
Vill de omöjliga.



Jag orkar tyvärr inte skriva nått idag.
Förlåt,
men de känns som att allt sviker mig nu.
Skriver imorgon.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0