Trasig våg

Vågen hemma måste vara trasig, och nere hos min pojkvänn.

Vägde mig igår hemma, då vägde jag 55 kilo.
Vägde mig idag igen för att dokumentera, då vägde jag 52,7 kilo.
Vart arg och tänkte att vågjäveln måste vara trasig.
Skällde på mamma och sa att vi måste skaffa en bra, fin, FUNGERANDE våg.
Stack ner till min pojkvän, vägde mig, vägde även 52,7 där.
Suckade, hoppade in i duschen.
Vägde mig avkälädd och då vägde jag 51,7.
Skit irriterande att vågarna inte ska fungera.

Ska fan leta fram ett måttband hemma och mäta mig med det varje dag + väga mig så jag får två stycken resultat.

Jaja, hade lovat bilder idag. Men det vart inget eftersom jag skulle till en kompis.
Där sket sig också resten av diet dagen eftersom jag var tvungen att äta där...
Skitsaker.

Hittade för övrigt en bra maträtt som jag kan göra.
Tomat kross, späd ut med lite vatten, krydda med de du vill ha, och micra. Inte så jävla gott, men vafan, de innehåller ca 40 kalorier på 100 gram så de är ganska mättande.

Nu blir det sängen, imorgon SKA jag lägga in bilder iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0