Tjockis

Allt jag kommer ihåg att jag har ätit idag är en halv ärtsoppa 300 kalorier, och eftersom de är fars dag så åt jag även en liten liten tårtbit. Innehåller säkert flera hundra kalorier i den...

Jaja, jag tog bilder på min mage idag och mätte med måttband. Äcklades när jag såg hur mycket det var.

71 cm vid den "smalaste" delen (om man nu kan kalla de smalt...) och 83 cm vid höft benen.
Vidrigt.
Ska mäta nu varje söndag och lägga upp en ny bild varje söndag.
Funderar på att köra på att äta en halv ärtsoppa förpackning varje dag.
De är billigt och innehåller ca 300 kalorier i varje. Sen givietvis gå ut och gå varjedag.
De är nu de praktiskta med att ha hund kommer in !

Här har ni bilderna...



Blir fan äcklad av migsjälv.



Här har ni....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0