Sova

Vägde mig nu innan jag skulle gå och lägga mig, vägde 52,5 med kläder på, och 51,3 utan kläder.
Vart faktiskt riktigt nöjd.

Åt ganska mycket idag dock, vilket gör mig mindre nöjd.
Orkar inte skrivka upp allt nu, får ta de imorgon istället.

Har för övrigt bilddagboken också "luftenjagandas" heter jag där, ni måste vara inloggade för att kunna läsa.
Där skiver jag alltid upp mitt dagliga intag av mat.

Har gått ca 3 kilometer idag, har varit typ 10 minus grader hela dagen, nu är det minus 16 så de har inte varit så kul att vara ute och gå, men jag har gjort det ändå.

Prövade dessutom mina diet piller idag, var rätt skakis med det var helt okey.
Nej, nu blir pojkvännen otålig. Så nu ska jag krypa till sängs.
Skriver mer imorgon.
kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0