Skit dag

Dgen har varit ett helvete.
Började dagen med att äta en clementin, tänkte att jag måste få i mig nått för jag var helt matt i kroppen, trodde att jag skulle svimma.
Ångrade mig direkt efteråt.

Till lunch åt jag, misstag.
Var en biff, lite fisk och sås till det.
Fyfan vad äcklad jag känner mig.
Drack samtidigt citronvatten för att känna mig mättare.
Fungerade, men jag hade hets känslan i mig.
Besegrade dock den.

Till fika vart det en och en halv punch rulle.
Blir så arg på migsjälv.
Jag sa att jag inte hade pengar, men dom bjöd, varför sa jag inte bara nej?
Fan också.

Sen vart de en kyckling sallad men kyckling, salladsblad och gurka.
Plockade bort de mesta till salladen.
Men sen fick man sås med...och ett pita bröd...hets åt.

Helvete, skit fega svag jävel jag är!

Har säkert gått upp skitmycket för det.
Längtar till söndag så jag får väga och mäta mig igen.
Fast samtidigt inte, jag är rädd för resultatet.
Är rädd att jag kommer ha gått upp.
Fan.

Gick en lång promenad sen när jag kom tillbaka till lägenheten, de var skönt.
Ville göra de igen men klockan var så mycket och dom andra ska sova.

Imorgon blir det ingen skola, blir mycket lättare för mig att hålla mig till dieten då.
Och de blir många promenader, långa.
Otroligt skönt kommer det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0