morgon vägningen och 400 kalorier

Idag är det 400 kalorier som gäller!

Älsklingen och jag försov oss idag,  vi ska egentligen kliva upp klockan fem med vaknade runt kvart i sex.
Jag behövde inte kliva upp fören halv sju, men var snäll och klev upp med mitt hjärta istället.

Vägde mig idag på morgonen, 51,7 med kläder på. Alltså har jag gått ner lite under natten, men tror de mesta bara var vätska.

Har haft ångest över att jag inte kommer kunna väga mig under veckan som jag sover hos mina kompisar.
Men tror faktiskt de blir lite av en befrielse, för jag vill inte bli en vågslav.
Funderade först över om jag skulle köpa en egen våg medans jag var där, tack och lov att jag inte har pengar till det.
Sen funderade jag på om jag skulle väga mig och skolsystern, men då kanske hon skulle bli fundersam, och om jag nu (på nått magiskt sätt) skulle lyckas gå ner mycket i vikt, så kanske hon skulle påpeka det.

Hann med en morgon promenad på nästan en kilometer idag, mysigt! Väldigt uppfriskande också.

Har ätit en clementin nu på morgonen också, skulle egentligen inte ha gjort det. Men de blir en till mandarin nu, och sen inte någon mer fören till lunch.


Måste packa och springa upp till vägen nu, ska väga mig innan också!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0