Matschema

Har kollar runt på lite sidor och upptäckt lite saker inom mat vägen.


Här iallfall mitt mat schema för morgon dagen.

Frukost: Två ägg (utan äggvita) 80 kalorier.

Lunch: Brockoli med salt, vet inte exakt hur mycket kalorier det innehåller men får kolla upp det och skriva upp det.

Middag: Wookade grönsaker med krydda (får köpa de med mamma imorgon) dock stod de inte hur mycket kalorier de innehöll med de får jag kolla på förpackningen.


Sen blir det den dagliga motionen, vandra mellan mig och pojkvännen. Får se om det även blir en kort vandring, beroende på värdet.

Jag älskar att jag har hittat några som kan peppa mig och hjälpa mig längst vägen :)

Nej, nu blir det att ta min kvälls cigg och sen mysa ner mig med min älskling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0