Just a little bit

Kan inte sova, alls.

Trött i hela kroppen, man förvirrad.
Lägger mig i sängen, och tankarna snurrar, kväver mig, sliter i mig, och skriker inom mig.
Ha, skrattar åt migsjälv.
Så jävla patetiskt.


Ifall mamma inte lägger in pengar imogn så blir det en dag då jag bara äter salladen till lunchen, ifall inte dom jag ska sova hos tvingar i mig nått.
Får ljuga att jag ska på donken eller nått isåfall, så går jag på lång promenad istället.

Har tanka ana musik idag, som jag har fyllt hela mobilen med, funderade lite på att lägga in bilder, men de kändes så satans överdrivet.
Har ju trots allt mina ana vänner som jag har att peppa mig med<3


Hade jag inte varit så satans mörkrädd hade jag tog tagit en långpromenad nu, känner mig sjukt sugen på de.
Men eftersom jag ska med pojken min till jobbet imorgon, så ska jag låtsas missa bussen till skolan och ta en promenad genom stan istället.

Har för övrigt beställt hem 3 st böcker idag, som är ana peppande. Får hem dom nått nu under veckan, eftersom jag älskar att läsa böcker så blir de mysigt.

Måste nog gå och fylla på mitt underbara hungerdämpande medel vatten snart för de börjar ta slut.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0