I can't

Sitter just nu på min pojkväns jobb, tänker och lyssnar på lite musik.
Lite besviken att två av låtarna vart så konstiga när jag konverterade så dom går inte att lyssna på.

Jaja, till frukost blev det fullkorns mackor med två skink bitar och två kostbitar. Hets kort sagt.
Ska gå till ica "efter att jag har missat bussen" och köpa mig lätt saltade riskakor, de är ca 28 kalorier i dom så det blir de, ramlösa/loka, tuggumi och cigg som jag får leva på idag helt enkelt.

Hatar att vara på min killes jobb, känner mig bara fet, äcklig och ivägen. Jag skämmer ut honom genom att se ut såhär.
Ska iallfall leta upp han nu så jag inte tappar bort mig i deras verkstad, den är enorm.

Oooh, jag kan ju gå ut och gå sen. En massa ny musik och inget att göra fören dom jag ska sova hos har vaknat. Skönt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0