Hunger hurts

Sitter och sjunger för migsjälv på bussen.
Älskar min thinspo musik.
Blir nog att skriva en liten lista om min thinspo listan jag har på mobilen sen här på bloggen.
Får verkligen sjukt mycket energi av diet pillerna.
Men de är bra, för att då vill man bara ut och gå och de ser jag enbart som nått praktiskt.
När jag kommer fram till buss stationen så blir det att direkt gå till lägenheten, dumpa av alla saker, och sen ta en prommis till affären.
På inhandlings listan står det en massa äpplen, och möjligtvis en ligth cola.
Vet inte riktigt än eftersom den försämra förbränningen.
Annars blir det att köpa en flaska kolsyrat vatten.

Hittils har jag "bara" ätit en mandarin, har förhoppningsvis redan förbränt den under som små promenaderna i rask takt + diet pillret.
Blir att vänta till klockan 10, då blir det att knapra ett nytt piller, vänta till 11 och sen äta mitt äpple.
Blir en promenad på det också.

Nej, nu måste jag spara inlägget innan datorn dör.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men snälla!

Säger inte din pojkvän nånting om hur du håller på?;s

känns som att.. han borde bry sig?



Om nu ditt liv handlar om att vara smal och det är det enda du kan fokusera på (stackars) så borde du äta regelbundet för att fettförbränningen ska jobba hela tiden! och träna iaf varannan dag. DÅ kommer du gå ner på riktigt.



Ät normalt och ha kul istället för att vara så himla fäst vid vikten och din kropp.

Hade själv samma problem förut och tillslut orkade jag inet mer så bestämde mig för att sluta larva mig.

Du är ju för fan inte ens tjock. Din kropp var jätte fin.

Plus att mat är så jävla gott! godis är godare och kakor, nomnom. Det är till för att ätas, vännen.

Ät i en lagom mängd, träna och må bra.

Lovar att du kommer ha det så mycket bättre och tillslut försvinner den där rackarns ångesten.

Man blir inte mer accepterad bara för att man är pinnsmal. take care

2011-11-27 @ 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0