Dag 3

Denna dag har faktiskt gått bra.

Vaknade runt 3 tiden, for ner med mamma och handlade lite. Blev två stycker ärt soppor. Varje innehåller 600 kalorier st för jag råkade ta fel. Men de är skitsamma nu.

Åt halva ärtsoppan, vilket blir 300 kalorier. Alltså har jag 200 kalorier kvar att äta.
Funderar på att åka ner och köpa de smaklösa riskakorna som jag fick tips av "tvekan", dom innehöll endast 28 kalorier st.
Sen ska jag köpa lite ramlösa el, loka smaklös och en gurka :)
De blir mitt godis ikväll !

Systerns kille funderar på att åka på donken, gör dom det så stannar jag hemma, klarar inte av att sitta i bilen ifall dom ska åka in.
Tur att jag har "tvekan" att prata med, otroligt stöttande och DUKTIG tjej! :)

Uppdaterar med hur det går lite senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0