Dag 1

Första dagen med att gå ner i vikt.
Dagen har gått skit.
Började dagen bra men den slutar alltid, alltid med hest av någon form av skit.
Såhär ser mitt intag ut.

Frukost: En knäckebröds skiva med smör, två falukorvs bitar och grillgrydda (räknar de till 500 kalorier då jag inte vet hur mycket de är...)
En till knäckebröds skiva med smör, två falukorvs bitar och svartpeppar ( samma här, räknar till 500 kalorier...)
En tomat 22 kalorier

Lunch: Pasta (360) m tomat kross (62 kal) och falukorvs bitar (ca 281)

De är sammanlagt 1176 Kalorier, och dagen är inte slut..


Åkte till en kompis (passade på efter dom hade ätit så man skulle slippa det) allt var bra tills jag gav förslaget att gå till ica för "att köpa något gott".
Stort misstag.
Jag hade tänkt mig typ en gurka med tanke på att de innehåller nästan noll kalorier, de plus krydda blir dessutom jätte gott!
Men när vi var inne sa han direkt "vi köper en dricka" paniken välde upp och jag kunde ju inte säga nej!

Slutade med två halvliters julmust och en stor en och en halv liter.
Drack dock "bara" upp halvliters drickan, men bara den innehåller ju sammanlagt 200 kalorier..
Så gick det med den dagens planering.

Imorgon blir det iallfall att åka och handla med mamma.
Då blir det att köpa in:
- Te
- Kaffe
- Vindruvor
- Gurka

Funderar på att göra upp ett schema på vad jag ska äta.

Men måste kolla vad de finns för något att äta först innan jag gör det.
Funderar även på att göra en dokumentation på min vikt nedminskning via bilder, de låter väl bra?
Så får man se resultat:)

Åter kommer med mat schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0