bussresa

Påväg till mina klasskamraters lägenhet nu.
Ska bli skönt att komma till ett ställe där man kan prata med människor, osäker på hur de kommer bli med maten bara..

Har faktiskt skött mig ganska bra idag, förutom mackan i morse. Men tror faktiskt att de är pga den som jag inte har varit så hungrig idag.
Får börja med frukost varje dag helt enkelt, de är bra för ämnesomsättningen också.

Köpe lätt saltade riskakor idag, inte goda, smakar typ karton, men de är mättande iallfall och har låga kalorier. Om jag inte har räknar fel så är det ungefär 37 kalorier/st.
Vet inte till 100% eftersom jag kan ha räknat fel.
Lite mycket i bara en, men samtidigt, en är jäkligt mättande också.
De blev två sådana paket och en loka.
Hittils idag har jag ätit en fullkorns macka med smör, två skink bitar och två ostbitar, och 3 stycken riskakor.
Jag har varit vaken ett helt dygn så för att ha ätit så pass "lite" idag och jag inte är hungrig så är de ganska bra enligt mig :)

Bussresan tar ca en timme, så jag borde smsa min kompis och säga att jag har satt mig på bussen. Blir nog att lämna sakerna och sedan ta en promenad, de skulle vara jäkligt skönt trots de kalla vädret :)

Mamma hade tydligen inte pengar, jag som är i desperat behov av cigg nu. Har typ bara 5 stycken kvar...

Jaja, uppdaterar senare om hur de går ! 

Kommentarer
Postat av: Kjartanjuni

Hi, very nice site! Good luck!

2010-12-14 @ 14:44:42
URL: http://kjartanjuni.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0