Bra dag hittils

Hittils har dagen varit bra.
De "enda" jag har ätit idag har varit är ärtsoppa.
Ärtsoppan innehåller ca 600 kalorier och eftersom jag bara får äta 500 idag så åt jag bara halva.
Vilket för att jag har 200 över att äta nu ikväll.
Frågan är om jag ska äta dom idag, eller om jag ska spara dom tills imorgon.

Får se vart kvällen ledse mig, förhoppningsvis ner i vikt.

Jaja, den sista blir det iallfall att köpa en massa mat som jag ska spara. Mamma har inget kalori snålt utan äter bara en massa fett.
Imorgon ska jag iallfall äta frukost, hur äckligt det än är. Så jag kan klara mig igenom hela dagen.


Ska inte ta ut lyckan i förväg fören jag ser resultat på vågen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0