500 kalorier

Idag är det 500 kalorier som gäller.

Tvingade i mig en fullkorns macka med skinka och senap hos min pojkvän, han mamma bjöd och han hade syskonen på besök så jag vågade fegt nog inte tacka nej.
Och sen gav hon mig en till och sa "här, de såg ut som att du tyckte de var gott".
Åt den, tackade för mig och gick därifrån.
Ville inte riskera att dom ger mig mer.

Vägde mig förövrigt idag, 52,8 väger jag.
Ska gå på promenad efter detta inlägg, så förhoppningsvis visar kvälls vägningen minus.

Mamma tar förhoppningsvis ut pillerna idag, så jag får börja med dom någon gång.

Ikväll blir det att åka till mina kompisar, då finns det ingen chans att jag överäter heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0