You can never be to thin

Helt stört trött.
Klarar inte av att dygna, det går fan inte.
De går inte att städa då det står grejer verkligen överallt.
Plockat upp från golvet, slängt saker och samlat in andra onödiga saker i påsar. Mer kan jag inte göra.

Jag ska göra 25 "sitt" övningar innan jag ska sova iallfall. Skiter i hur trött jag är, jag måste göra det.
Kan göra de trots begränsad yta, så varför inte liksom.

Ställer larmet på klockan 11 så får hoppas jag kliver upp.
För att inte fucka upp min förbränning så borde jag egentligen sova 8 timmar, men då skulle jag inte kliva upp fören vid 16 och de känns inte riktigt värt de just nu.

Dagen får jag spendera med att gå ut och gå, röka och spela xbox. Får inte gå hem iallfall, för då ökar risken att jag faktiskt äter något, och idag har jag planerat på fasta.
Klarar jag mig till åtta ikväll så ska jag ta en iskall dusch och sen mysa ner bredvid min älskling.

Funderar på att lägga upp "dagens låt" här på bloggen.
Alla kommer inte vara thinspo relaterade, men större delen.
De kommer vara låtar som jag lyssnar mycket på när jag tränar eller ska härda igenom dagen.

Kan även ge en kort förklarning till varför jag valde just den låten, ifall ni vill.
Måste fan leta reda på hur man lägger upp youtube länkar så ni bara kan klicka på play och lyssna, istället för att behöva söka själv och skit.

Jaja nu blir det bara en massa tomma ord, nu ska jag ut och röka sen ska jag sova.

Godna...eller ja godmorgon.

Kommentarer
Postat av: Nemi

Ahaa ok.. hur definierar du en ätstörning då? Du behöver inte svara om du inte vill såklart, men jag tror att vilken äsare som helst som läser den här bloggen skulle se dig som en klockren äs. Jag funderade inte ens över det, fick värsta chocken när du skrev att du inte var det=P



Dagens låt är intressant, få lite musiktips å så! Så tummen upp för det =)

2010-12-20 @ 14:40:11
URL: http://ashtray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0