you can never be to thin

Spytt tre gånger idag.

Andra gången var nästan direkt efter jag hade skrivit inlägget.
Då vart fet frossa på hög nivå.
Tårta, mackor med flera skivor ost, sylta med rödbets sallad, kött och alla möjliga saker.
Gick på toa direkt efteråt och körde tandborsten i halsen.
Vart sjukt jobbigt då under hetsen jag helt hade ignorerat att tugga ordentligt, så det vart stora degklumpar jag spydde upp som rev i hela halsen.

Efter det så åt jag inte på ett par timmar.
Sen bestämde sig ju min killes mamma, hennen man och deras två barnbarn för att komma hem. Så så då vart det tre köttbullar, en knäckebröds macka med citronpeppar och smör, och en skopa med stuvade makaroner.
Gick sedan ut för att försöka spy, fungerade dock inte så bra då det ekade överallt när jag stod ute så var tvungen att sluta...
Tog dock en lång promenad på tjugo minuter.

Så träningen idag har varit:
 - Promenader på sammanlagt en timme.
- 20 minuters pilates träning.

Inte alls någon speciellt givande dag inom träning iallfall.

Sist jag vägde mig så vägde jag 48,9 eller 49,2 kilo.
Får hoppas jag har gått ner nu till sista gången jag ska väga mig för ikväll.
Tror dock inte det...
Ska försöka fasta imorgon, blir att fylla två flaskor med vatten och ställa ut en i snön så den blir rktigt kall.

Har för övrigt skit ont i vänster sida vid revbenen, har förmodligen sträck mig eller nått.
Haha...

Skriver min kvälls vikt senare.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0