You better get this party started

Ont som fan i mina lår, känns skönt när jag tänker på hur fin dom kommer bli om jag fortsätter med min träning!
Ett tips är att träna så fort du får chansen, rör dig hela tiden.
Allt från att stampa med fötterna under lektionerna, till att göra som jag, att göra "sitt" övningar när du står ute och röker. De är lite, men allt tillsammans gör skillnad!

Sitter och lyssnar på P!nks nya album på Spotify och funderar om man ska göra ett till tränings pass snart för att få tiden att gå. Är jätte uttråkad, finns inget alls att göra.
Och dessvärre leder tristess lätt till att man småäter, som tur är har jag inte gjort det.
Har ätit en halv mandarin hittils, resten av mandarinen var jätte äcklig så jag åt den inte.
Ska nog fixa designen lite, och rensa lite på min blogg.

En fråga till mina läsare, vad vill ni ha mer på denhär bloggen?
Mer tinspo bilder, revers thinspo, musik, tips eller något annat?
Låt tankarna slöda ner som kommentarer!

Nej, nu blir det att trixa med designen och lyssna på musik.
Kram

Kommentarer
Postat av: MaliN

Reverse thinspo vill jag gärna se mer av :)

2010-12-30 @ 01:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0