Vindruvor, våg och ångest

Kan knappt prata idag. Inte alls kul när man ska ta ett seriöst samtal med människor, och så man kan inte prata. De värsta är att man ser hur dom vill skratta.
Och min pojkvän skrattar jättemycket, hela tiden. Och ska hela tiden påpeka hur fult de låter när jag pratar.
Skitkul, verkligen...

Vägde mig idag. Hade underkläder på mig och jag hade nyss varit på toa, gissa hur mycket jag väger?
48,4 kilo
Jävla tjockis.
Jag ser fan ingen skillnad alls på min kropp efter vikt nedgången, har trots allt gått ner ca 6 kilo. Men de syns verkligen inte.

Dagens intag har varit:

- 3 till 4 mandariner.
- Lite spagetti och nästan ingen köttfärsås med svartpeppar, cayenn peppar och citron peppar.
- Ca 10 st ostkrokar (ångest)
- Lite kyckling med ris som var fullt med svartpeppar, samt två st skivor av vitlöksbröd av tvång från mamma. Hon trodde inte jag hade ätit hos min pojkvän fast jag hade det.


Funderar på att ta en före och efter bild.
Typ första bilden där jag vägde 55 kilo, och en bild nu när jag väger 48,4 kilo.
Men jag vet inte, funderar på om jag kanske borde gå ner nått kilo till innan.
För jag vill att det ska synas, annars är de ju ingen vits med det. Jag är fortfarande äckligt fet, så kan ju inte sluta nu liksom.

Imorgon måste jag dessutom visa mig i tigtha kläder, höga tigtha jävla jeans och en tigth blus. Längtar inte alls.
Ska ta ett foto och lägga de på bloggen.
Varför undrar ni? Eftersom jag nu inte gillar min kropp.
Jo, just därför. För att de blir som ett straff, som ett knuff i ryggen mot rätt riktning.
För att visa att jag kan tamigfan få från dedär, till nått så mycket bättre.
Längtar tills jag har gått ner till 45.
Bara ca 4 kilon kvar nu.
Hoppas vikt skillnaden syns då.
Jag förstår inte varför folk räknar BMI för, för de spelar ingen större roll för mig.
Jag tänker inte säga min BMI här, de har inget med saken att göra alls.


Och nej, jag har fortfarande ingen ätstörning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0