Trött

Sjukt trött i kroppen.
Sov till ca halv tre idag så de kan nog vara anledningen. Kände verkligen hur all energi i rkoppen rann ur mig när jag stod och rökte.
Redan tränat en omgång idag, men de blir en till nu innan jag ska ner till min kille.
Mätte mig dessutom.
55 kilo: 83 runt höftbenen
55kilo: 71 runt den "smalaste" delen.

49 kilo: 82 runt höftbenen.
49 kilo: 68-69 runt den "smalaste" delen.

Har alltså gått minus iallfall.
Fast jag fick mäte mig på värsta mongo sättet så de kan säkert vara mer. Ska låna ett måttband inne hos min kille sen så jag kan mäta mer exakt.

Ska väga mig sen igen, och sen lägga mig och sova tror jag. Alldeles trött.

Pratade med en del från skolan, jag orkar verkligen inte med skolan någon mer.
Kan inte livet bara stoppas en sekund, så jag kan ta mig tid och andas?
Jag orkar inte sitta och läsa hur bra de går för alla anda, även fast jag är glad för deras skull så blir jag alldeles trött och matt över att veta hur jävla mycket jag har att göra, och hur lite folk faktiskt bryr sig.
Men de förstår jag, jag är själv inte den bästa människan och helt ärligt vet jag att de är därför människor inte bryr sig.
Men varför blir jag då så ledsen över det?
Jag vet inte.
Allt jag vet just nu är att jag måste träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0